Re: Kontaktní měření proudu

jevem jevem na email.cz
Středa Listopad 28 07:06:58 CET 2012

AC1005 do 5A.
Jirka

----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, November 27, 2012 10:51 PM
Subject: Kontaktní měření proudu

Kdyz uz se tu tak hezky rozebiralo mereni proudu a ja tu -trochu pitome,
protoze jsem si poradne neprecetl zadani- doporucoval senzory od Allegra,
rad bych na to ted navazal.

Ty senzory Allegro maji jednu velikou vyhodu, a to je galvanicke oddeleni od
mereneho obvodu. Netusite, jestli nekde neroste neco podobne jednoducheho,
ale pro proudy tak 3A? Allegro dela nejmensi 12.5A, coz by pro me ucely bylo
kapku prehnane, i ty 3A budou nejspis s rezervou stacit - realne mi skrz
trvale potece cca 0.5A, ty 3A jsou spicky. U te 12.5A verze bych uz napeti
na senzoru nemeril, ale odhadoval :)

Prioritou je jednoduchost, mrnavost a lehkost - a prave ono galvanicke
oddeleni.

Diky.

Pavel Kutina