Objednavka u RS Components

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Listopad 27 15:40:10 CET 2012

Pro zajímavost uvedu čerstvé zkušenosti s objednávkou/dodávkou u RS
Components.

Objednáno v sobotu večer, zaplaceno kartou, čili jsem čekal, že začnou
úřadovat v pondělí ráno (pošlou potvrzení apod.).

Když se v pondělí v poledne vůbec nic nedělo, dokonce ani v systému
e-shopu nebyla žádná moje objednávka (!), zavolal jsem na jejich tel.
Pracovník se mi začal omlouvat, že se celá zakázka teprve zpracovává a
že (asi, nejspíš...) neprošla autorizace platby kartou. Prý se jim to
děje běžně.

Nicméně přislíbil, že zboží pošlou ještě v pondělí a že platba bude
převodem s měsíční splatností. O problémech prý vědí a "pracují na nich"...

Nakonec tedy došel mail, že je zboží odesláno a pak už to bylo vcelku
samofunkční (http://img19.imageshack.us/img19/1709/tntv.png). Pouze mi
speditér odmítl dát číslo na řidiče, abych se s ním dohodl o přesném
čase příjezdu se slovy "my jsme TNT, my to neděláme" (v logu mají
"sure...we can"). Řidič sice nakonec sám volal, ale asi 10 minut před
doručením, což je z hlediska ev. přizpůsobení se na draka...

Jsem zvědav, zda se globalizátorovi RS s množstvím zaměstnanců po roce
či ještě déle podaří zprovoznit základní obchodní funkce. Co tam za svůj
plat dělají? Viz třeba
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2011-July/398215.html a i jiné
(dřívější) příspěvky na tohle téma.

Farnell funguje zřetelně lépe, což jsem jim i napsal.

Nejlepší jsou obě tuzemské firmy, bývalí výhradní dealeři (Alfatronic
pro RS, ROTHsware pro Farnell). Bohužel je tam mírná prodleva, takže
člověk přes ně nesmí tolik spěchat.

Opět se ale potvrzuje klasické pravidlo, že firma od určité velikosti
výše funguje kvalitně spíš omylem či náhodou. V některých případech je
ta hraniční velikost i jen 2 - 3 osoby...

---
Jirka