Mizeria zvana DPS, was: Vyroba mobilu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Listopad 27 12:09:49 CET 2012

>100um sa mi velmi nezda, to je bezna hustota ktoru pouzivame aj na nase
>veci a vedia to robit aj v Printede :-)
>Myslim ze su tam mensie pomery ciara/medzera.

Je to dost lahko mozne, aj ked asi nie samotne cislo 100um je zaujimave ale
kombinacia tohoto cisla s 10-vrstvovou doskou s buried/blind via atd. v
celkovej hrubke nula cela nic uz ano.

Smutne pritom je, ze kym na jednej strane sa robia taketo sialenosti, na
druhej je takmer nemozne najst dodavatela na nevagonove mnozstva DPS
nekozmickych parametrov, ktori by ich robili poctivo a dobre. Posledne
velke sklamanie som zazil, ked DPS vyrobena v zapadnej Europe (t.j. nie na
Dalekom Vychode, nie v CR/SR ci inych pochybnych krajinach bananoveho
typu) spolocnostou oblepenou papiermi typu ISO900x, ktori pochopitelne aj
adekvatne zapytaju, mala krizom cez pol dosky skrabanec od padnutej frezy
a na jeho zaciatku (ci konci) bolo pekne esteticky zafrezovane do
okoloiducich ciest.

wek