Vyroba mobilu

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Úterý Listopad 27 11:51:39 CET 2012

100um sa mi velmi nezda, to je bezna hustota ktoru pouzivame aj na nase
veci a vedia to robit aj v Printede :-)
Myslim ze su tam mensie pomery ciara/medzera. Nove fony uz maju ale
vacsinu veci integrovanu na par velkych cipoch, takze je na plosaku
vyrazne menej komponentov a tym padom aj spojov.
b.