domaci pekarna

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Listopad 26 14:52:24 CET 2012

 26.11.2012, 14:45:13

On pry je dnes problem hlavne s moukou. Aby byl chleba kvalitni, musi
ta mouka myt nejake specificke vlastnosti. Drive, dokud se peklo
klasicky, tak mlyny takove vlastnosti zarucovaly a kontrolovaly
i laboratornim merenim.
Ale po te, co velke pekarny presly na chemickou vyrobu, uz to neni
potreba (ze tim kvalita drasticky kleska je vec druha), a mlymum se to
pro par malych pekaru nevyplati.
Takze male pekarny, ktere chteji delat chleba klasicky, maji cim dal
vetsi problem, sehnat vhodnou mouku.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz