Doporucte osciloskop tentokrate nenejen k PC

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Pondělí Listopad 26 11:36:07 CET 2012

Uhodl jste, nemam respektive nerad bych je utracel za osciloskop. Pokazde,
kdyz vidim toho australana nejaky ten osciloskop rozebrat, si rikam, musl
bych byt magor abych vyhodil takove silene penize za takovy plastovy sunt v
kterem nic neni a cele to ridi procesor za 14Euro v kusovce u Mousera. :-)
Tak ze dekuji za odkazy na 4 radu Agilent a predevsim na recenzi ve
videoblogu, ale tato rada bude mimo me financni moznosti.  Sice jsem uvadel
odkazy na 4radu Teku a 3 Aglinetu, nicmene na spodni konce techto rad a to
jeste jen pokud bych je sehnal v nejake mega akci, propasoval z cenoveho
raje nebo a na to jsem myslem primarne koupil z druhe ruky jako pouzite.
Nicmene v USA to asi take jde cugrunt, aktualni nabidka osciloskopu na Ebay
je dosti triskni, clovek tam dokonce najde DPO4104 s odprasklym jednim
vstupem, jeste predprodukcni model, bez produkcniho SN a je tam opakovane
nabizen za 8400$.
Kdyz zvazim, ze jsem pred par lety koupil agilent 34401A na ebay za 1/4 cenu
noveho a krome toho , ze  jiz ma propadlou kalibraci je jako novy, plne
funkcni, stacilo ho prochu prelestit a vyluxovat.
Pokud mohu soudit z mereni napetoveho a odporoveho normalu, dokonce i ta
propadla kalibrace dodnes sedi a merak meri na chlup.

K levnym skopum, co jsem zatim koukal tak typickym zastupcem "levnych" je
Rigol 1 a 2 rada, nic pod 200MHz nechci , cimz vetsina z techto rad odpada a
celkove mi prijde, ze tyto rady neprinasi nic tak podstatneho co by me
nutilo prejit ze sveho vice mene analogoveho (tochu digitalu tam je :-) )
osciloskopu. Tim se dostavame k 4 rade u Rigolu, http://www.batronix.com/
shop/oscilloscopes/Rigol-DS4024.html a tam mi pride, ze cena je podbna te
Agilenti , pokud je dobre koupen. A tak nejak bych u toho HP cekal lepsi
suppor a ergonomii.
Nicmen ,kdyz zvazim, ze znacna cast funkci je vypnuta a prodavana zvlast za
nemaly peniz, jeste by to chtelo minimalne jednu aktivni diferencialni, pak
vysokonapetovou a hlavne proudovou sondu , dostavam se zpet k myslenkam o
nejake jine hodnote mych penez a penez tech druhych.
Mozna na tom neco bude
http://www.novinky.cz/ekonomika/285575-v-usa-hrozi-prasknuti-matky-vsech-
financnich-bublin-varuji-ekonomove.html

Hutta