domaci pekarna

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Listopad 24 10:49:38 CET 2012

Ja delam standardne 550 ml tekutiny (obvykle voda, ale pokud je treba bily jogurt, ktery v tu chvili nikdo nechce, klidne ho tam dam a doplnim na 550 ml vodou) a 770 g mouky (vsypu tam obvykle tak tretinu az polovinu zitne a zbytek psenicne). Sul, kmin, drozdi a muze se jit spat. Myslim, ze oproti hotove smesi to budu delat tak max o minutu dele (celkovy cas pripravy mam max 5 minut) a je to tak minimalne o polovinu levnejsi (pokud tedy nesezenete smes v nejake ultraakci).

Jakub Serych