OT: vychova (bylo: Re: jaký TA-BLET?*)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Listopad 23 22:10:28 CET 2012

Dne 23.11.2012 18:58, Jirka napsal(a):

> Hmmmm, vychovávat děti tak, že jim pořídím to, co "hýbe světem" a
> "nemůžu s tím nic dělat"... Dobrou chuť.
Ono to je složitější, já jí tu radost udělat chci, nechtěl jsem to ale
prostřednictvím tabletu. Jenomže ona nic jiného nechce.
Zbrojí na to už od začátku školního roku, má samé jednotky ( pravda asi
dvě dvojky z nějakých nevýznamných cvičení )
Vánoce bez tabletu by byly zklamáním, s tím už nic neudělám, ani nechci.
Teď jde o to, co pořídit. Už jsem tomu věnoval spoustu času, něco
vyberu, pak zas něco jiného, večer mám výběr jasný a druhý den to zas
pokračuje od začátku.

> Nebylo by lepší se soustředit na úplně jiné hodnoty?
Ano, jasně, snažím se, ale bohužel škola , spolužáci s ní tráví také
hodně času a je  jimi a davem ovlivněná. Za mých školních let byla
céčka, kdo je neměl byl mrtvý.
Pak walkmany, digitálky s 16 melodiemi jako budík. Předtím zas "Nu
pogodi" hra z CCCP.  Byli jsme stejní, jen toužili po jiných věcech.
Kdyby tenkrát byly tablety, věřím tomu, že to bylo stejné.
   Pamatuju si, jaké byly pro mne úžasné Vánoce, když jsem dostal
přehrávač, sluchátka a tři!!! kazety. Patřil mě celej svět, byl jsem
šťastnej jak želva.
Ona dcera snad jednou pochopí, že to byla blbina nějaký tablet, ale teď
je to prostě pro ni priorita. A věřím že z tohu bude mít rakovou radost
jako já tenkrát z toho přehrávače.

> Neber to osobně (tykám Ti, anžto jsme si to kdysi domluvili, možná jsi
> zapomněl ;-) ), ale musel  jsem to napsat.
Chápu, ale ale vzpomeň co jste na ZŠ "rešili", určitě jsi měl nějaké
přání. Vlastnit věc, co měli ostatní. Jestli ne céčka, tak třeba kolo atd.