OT: vychova (bylo: Re: jaký TA-BLET?*)

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Listopad 23 18:58:29 CET 2012

> Věřte mi, že jsem to zkoušel. Dokonce padla i nabídka notebooku s W7,
> nějaký EEE model nebo tak něco.
> Neprošlo to. TA-BLE-TY hejbou světem a já s tím nic neudělám.

Hmmmm, vychovávat děti tak, že jim pořídím to, co "hýbe světem" a
"nemůžu s tím nic dělat"... Dobrou chuť.

Nebylo by lepší se soustředit na úplně jiné hodnoty?

Neber to osobně (tykám Ti, anžto jsme si to kdysi domluvili, možná jsi
zapomněl ;-) ), ale musel  jsem to napsat.

"Něco" zkušeností v tomhle směru bych měl.

---
Jirka