OT: Formaty obrazku.

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 22 14:25:29 CET 2012

V OOo delam jen nektere nakresy. Takze ty vygeneruju do PNG a SVG. V
Docbooku pak nactu oboje a do PDF generuju SVG, do JavaHelpu (coz je
napoveda pro javove programy) pro prohlizeni na obrazovce pak PNG.
Pokud budu snimat obrazovku, tak asi jen PNG, nic rozumnejsiho mi nezbyva.
Jen jsem se chtel ujistit o vhodne volbe tech formatu.

Martin Hanek