OT: Formaty obrazku.

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Listopad 22 14:19:23 CET 2012

Pokud zůstanete u OOo/LO, pak používejte pro bitmapy *.png a vektorové
náčrtky nechte v interním formátu OOo/LO. OOo/LO proužívá vnitřně pro
bitmapy právě *.png.

Při exportu do *.pdf pak můžete zvolit, jak  komprimovat obrázky, zda
bezeztrátově nebo ztrátově (tam s nastavením stupně kvality).
Bezeztrátová komprese v *.pdf využívá možná ten *.png (nebo cosi
podobného), ztrátová pak *.jpg.

Pokud nejde o přirozené fotky, ale jen o screenshoty a vektorové
náčrtky, pak v *.pdf vřele doporučuji bezeztrátovou kompresi. Vypadá to
neporovnatelně lépe a u elektronicky generovaných bitmap nebývá ani
větší datový objem.

JavaHelp neznám.

---
Jirka