RE: jaký TA-BLET?

Čestmír Dobosz dobosz na gesgroup.cz
Čtvrtek Listopad 22 11:53:42 CET 2012

Pokud dcera škemrá a je teenager tak určitě předpokládá Jabko nebo Samšunt.

S ostatním by Vám dělala ostudu a byla by u vrstevníků pro smích.

Jabka mají mít co nevidět 10% slevu a starší model (iPad2) je dostačující.

Já to vloni koupil s předplatným novin na dva roky. Nemůžu si to vynachválit.

Včera jsem slyšel v radiu ze tu kampaň opět spustili. Třeba by Vám ho půjčila

na prolistování denního tisku každé ráno.

Samšunt Galaxy je velmi použitelný a odpůrci Jabka ho zbožňují.

Dobrým řešením pro teenagery kteří mají dobré oči je TA-BLEToTelefon

Konkretne Samšunt Galaxy NOTE II

http://www.alza.cz/samsung-galaxy-note-2-n7100-ceramic-white-d360206.htm

Je to hodně povedeny kus Hardware a měl byste dvě mouchy jednou ranou, protože

nový telefon by se ji určitě také hodil. Akorát ta cena L

čestmír