RE: jaký TA-BLET?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Listopad 22 11:07:19 CET 2012

Na tabletu jednoznačně minimálně 4.0 nebo 4.1, určitě se vyhnout Androidu
2.3 a 3.x bych si hodně rozmyslel. A pak by to chtělo ty tablety vidět v
reálu, často mají dost nepoužitelný displej. Bohužel modely s kvalitním
displejem obvykle stojí okolo 10.000Kč.
Zkusil bych mrknout na Google Nexus a případně bych raději volil menší
úhlopříčku s kvalitnějším displejem.