100MHz koax oscilator -- prosba o 2 rady: 1. odladovac, 2. tesnostvazby

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Středa Listopad 21 07:50:30 CET 2012

Ahoj,
metoda je az trivialne jednoducha. Potrebujes druhy oscilator, o ktorom
vies ze ma nizsi fazovy sum, zmiesavac a spektrak. Taky oscilator sa da
kupit, alebo ak mas nejaky kvalitny oscilator tak ho mozes niekde dat
odmerat (napriklad u mna).
Obidva oscilatory zapojis do zmiesavaca a meras spektrum na vystupe. Ak
je druhy oscilator na rovnakej frekvencii tak dostanes rovno spektrum
fazoveho sumu od DC az po frekvenciu ktora ta zaujima. Ak je na inej
frekvencii musis merat s inym zaciatkom, ale princip je ten isty.
b.