100MHz koax oscilator -- prosba o 2 rady: 1. odladovac, 2. tesnostvazby

Cihak na dkv.cst.cd.cz Cihak na dkv.cst.cd.cz
Středa Listopad 21 07:07:15 CET 2012

A lze nějakým způsobem podomácky šum oscilátoru změřit ? Toto zatím neumím :-(. A všichni mě přesvědčují že s přístroji které mám to nelze. Nejde mi snad ani tak o absolutní měření ale alespoň abych uměl změřit "nějakou hodnotu" kterou bych s časovým odstupem mohl spolehlivě porovnávat s jiným oscilátorem. Můj spektrák má příliš vysoký vlastní šum na to abych jím změřil šum kvalitního oscilátoru.

	Martin.