RE: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Listopad 20 17:15:37 CET 2012

Moc jsem to nesledoval, ale co se týče stability spojení, tak USB tyčinky s oblibou padají. Provozoval jsem jednu na linuxu a musel jsem tam udělat pingovací hlídátko, co po pádu obnovovalo spojení. Bylo to jenom dočasně, než se tam dotáhl normální internet, tak jsem to nějak hlouběji neřešil...