Re: tarif pro sběrné aplikace T-mob*ile T*wist online

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Úterý Listopad 20 16:17:38 CET 2012

Tak jsem se konecne probojoval na technickou podporu, ktera neco vi.
Ted tedy bydu hledat, jestli mi spojeni po 5min nezrusi sam modem.
Odpoved je nasledujici:
PK

Vážený pane Krejčí,

zasíláme Vám odpověď na e-mailovou zprávu ze dne 18. listopadu 2012.

Po analýze Vašich jednotlivých dotazů je odpověď následující.: V síti po 5
minutách ani po hodině k timeoutu nedochází a spojení může být bez
přerušení navázáno i několik hodin. Jestliže u Vás dochází k rozpojení
spojení, tak to zřejmě bude buď v rámci Vašeho zařízení, jenž využíváte,
případně může být problém  ve slabém potažmo špatném signálu, kdy při
přerušení signálu dochází k rozpojení spojení.

Věříme, že Vám zaslané informace pomohou a budete se na nás i nadále s
důvěrou obracet.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Tomáš Linhart
T-Mobile Czech Republic a.s.
Tým Technické, Datové a Multimediální podpory