MplabX sledovani promenne

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Úterý Listopad 20 13:51:59 CET 2012

Proměnné v okně Watch resp. Variables samozřejmě mám, ale jak spustím
Debug, tak už se k nim ani krokováním přímo ve funkci kde jsou
deklarovány nedostanu, pozorovat jdou jen v okně Program memory s
příslušným "komfortem". Všiml jsem si, že se nedostanu ani k
předefinovaným systémovým makrům. Skoro bych řek že je to nějaký bug,
upgradnul jsem na v. 1.51, tak jestli to nebude tím :-( Asi budu muset
zkusit se prokousat tunami superužitečných informací na jejich webu i
když takovouto činnost začínám, velmi mírně řečeno, nemít rád.
S pozdravem,
Miloš Dašek