MplabX sledovani promenne

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Listopad 20 13:06:58 CET 2012

Dobry den,

MplabX mam naistalovane ale moc s nim nerobim, takze neberte moje info
za 100%. Ked som sa s nim vsak hral, tak mi to premenne ukazovalo,
treba si to zadefinovat, aby sa zobrazovala hodnota v premennych a
potom, ked som vbehol do danej funkcie, tak sa zacala automaticky
zobrazovat moja premenna. Po skonceni funkcie premenna tusim zmizla.
Je to dane asi sposobom ako kompilator predava parametre, ma na to
vyhradenu oblast v pamati, ktoru prepisuje podla toho, ktora funkcia
sa pouziva. Takto je mozne, ze adresu povedzme 0x7F pouziva viacej
funkcii pre svoje parametre a ma teda rozny vyznam. Myslim, ze je to
klasicky overlay pamati.

A.