100MHz koax oscilator -- prosba o 2 rady: 1. odladovac, 2. tesnost vazby

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Listopad 18 19:46:19 CET 2012

kriticka vazba je taka ked je externa zatazovacia impedancia (odpor)
rovna stratovemu odporu samotneho rezonatora.
Vtedy sa prenasa vsetok vykon medzi rezonatorom a vonkajsim obvodom a v
rezonancii je prisposobeny (nic neodraza).
b.