[OT] Nakup na eBay a Tracking Number

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pátek Listopad 16 08:39:22 CET 2012

Me se parkrat stalo, ze mi zasilka neprisla, resp. to trvalo dlouho. Tak
jsem dotycny server popichnul (napsal jsem jim stiznost) a po case to
prislo. Dokonce se mi zdalo, ze to poslali az po te stiznosti, i kdyz v
systemu bylo, ze uz je to davno odeslane. Jenze na obalce zadne datum
nebylo, takze nelze zjistit skutecne datum odeslani.

Martin Hanek