Svetlo cerveneho laseru - subjektivni vnimani

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Listopad 15 16:32:37 CET 2012

No, nenasli ste to, lebo je to trivialne. Vidite intenzivne odrazy na
plochach, ktore su presne kolmo k Vam.

Predstavte si dokonale hladku gulu; pri osvetleni dokonale rozptylenym
svetlom (t.j. kde luce smeruju zo vsetkych smerov do vsetkych smerov) je
mnozstvo odrazeneho svetla od vsetkych casti gule k Vam rovnaky, pri
osvetleni dokonale kolimovanym a rovnobeznym zvazkom mozete vidiet odraz
len z jedneho jedineho bodu.

wek