Tonery pro predlohy DPS (bylo: Re: Folie na celni panely nejen od Conrada)

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Listopad 14 22:38:02 CET 2012

> Nakapal jsem to na to z uchostoury. Vzhledem k nulovemu vysledku
> nepredpokladam ze nejake "fetovani" motivu neco zlepsi.

Nulový výsledek? Počkejte, psal jste mj.: "Toluen to dokaze rozpustit a
smyt." (http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2012-November/427271.html)

Nebo to psal někdo jiný?

Podotýkám, že bobtnání v parách a následné slití bych moc nespojoval s
tím, jak se potištěná oblast chová při přímém kontaktu s kapalným
rozpouštědlem. Kapalina totiž může průběžně pojivo vymývat a pak nemá co
se spojovat.

Prostě vezměte krabici typu
http://www.utc.cz/cs/bin/product/3/9040572NL.jpg (běžný vzduchotěsný box
na potraviny), na dno dejte hadřík, polejte trochou toluenu tak, aby byl
hadřík mokrý, nad hadřík dejte vhodnou zcela paropropustnou distanční
konstrukci (třeba zmuchlané klubko tenkého drátu bez izolace splácnuté
do destičky) a na to položte vytištěnou předlohu motivem nahoru.

Krabici volte co možná nejmenší.

Dokonale zaklapněte víko.

Nechte v pokojové teplotě alespoň půl hodiny. Po otevření musí být
hadřík stále vlhký, jinak tam toluenu nebylo dost a páry nebyly nasycené.

Doporučuji test na fólii i na papíru (ten včetně kvalitního pauzáku),
chová se to pokaždé jinak.

Máte nastaveno max. množství toneru při tisku? Pokud to neumí ovladač
tiskárny, tak pro HP a Win existuje dobrá utilitka zvaná LJConfig
(http://www.pcbfx.com/main_site/pages/tech_support/set_toner_density.html popř.
homepage http://www.victechsoftware.com/ljconfig.html). Už jsem to tu
tuším kdysi zmiňoval.

---