Tonery pro predlohy DPS (bylo: Re: Folie na celni panely nejen od Conrada)

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Listopad 14 22:13:39 CET 2012

On Wed, 14 Nov 2012, Jirka wrote:

> zeptám se ještě pro jistotu: zajistil jste maximální koncentraci par toluenu
> (nasycené), tzn. pokud možno malou a hlavně zcela vzduchotěsnou krabici a
> velkou odpařovací plochu, třeba namočený hadr nebo jiný savý materiál?

Nakapal jsem to na to z uchostoury. Vzhledem k nulovemu vysledku
nepredpokladam ze nejake "fetovani" motivu neco zlepsi.

> Za jaké to bylo teploty (alespoň pokojová) a jak dlouho? Na jakém podkladu
> (fólie/papír)?

Podklad papir a schlo to na vzduchu asi 5 minut nez se toluen odparil.
Kupodivu je mnohem mene tekavy nez bezin nebo isopropyl - ty se odparily
hned.

> Nějak se mi nechce věřit, že nějaký materiál je (částečně) rozpustný a přitom
> se vůbec nepohne v nasycených parách téhož rozpouštědla...

Mozna je to v tom ze moderni tiskarny vyrabi extremne tenkou vrstvu
toneru. Vytisk ze stare HP5L byl hmatatelny jak pro slepce ale tohle
vubec nevystupuje nad papir. Takze mozna je problem v tom ze jaksi chybi
treti rozmer vrstvy...