[OT] intalaterina - zpetna klapka

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Středa Listopad 14 17:46:59 CET 2012

Jednoduchy test, zavrete jeden z kouhoutu u zasobniku a zkuste, jestli
potece tepla voda.
Pokud ano (coz se predpokladame), je URCITE vadna vertikalni zpetna klapka.

Jeste k senzorum, muzete dat senzor i na zpatecku pred cerpadlo a druhy
senzor na vystup ze zasobniku
a zhura pocitat, ze tepla na konci bude nekde na pul cesty.

Pro rizeni pak pouzit (pokud nechcete nic sloziteho) treba zde zminovany
xLogic.
Muzete to pak zkombinovat i se signalem od zabezpecovacky, nobo podobnym
pro deaktivaci cerpadla.

Slavek
Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158