[OT] intalaterina - zpetna klapka

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Středa Listopad 14 09:43:12 CET 2012

Tak nic napadneho ani nenapadneho tam neni. Zavrit ta cirkulacka nejde.
Zjistil jsem ale, ze i studena voda vede pres ZK.

studena --->---T---X--- zasobnik ---X--- (tepla)
               |                       |
               ^                       |
               |                       |
               O                       |
               |                       |
                -----------------------
> = ZK
^ = ZK
O = cerpadlo
T = T-spojka
X = kohout

Ma tam ta "vodorvona" ZK valneho smyslu a tedy mam preventivne vymenit obe?
Nerad bych rozebiral vic, nez je nutne.
Pokud bych tam to sroubeni pridal. Jak moc si necha plastova trubka (resp
spoje na kolena) vedena metr vzduchem libit vyhnuti? Budu ji muset
pretvarovavat? Jestli ano, tak to bych pak uz nekoho zavolal, nemam na to
naradi ani jsem s plastem nikdy nedelal.

Dik,
PK