[OT] intalaterina - zpetna klapka

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Úterý Listopad 13 09:21:08 CET 2012

Dne 13.11.2012 3:05 "Slavomir Skopalik" <skopalik na elektlabs.cz> napsal(a):

> Je to takove nenapadne pouze na sroubovak.
> Byva to na armature hned u cerpadla.

http://www.vasetopeni.cz/sortiment/cerpadla--vodarny/prislusenstvi/sroubeni-k-cerpadlu-6-4-x1-uzaviratelne-mosazne-5039cz

Aha, tak to se jeste podivam.

> ad spotreba) ono hlevne neni dobre, ze se se zasobnikem micha, jelikoz
pak uplne mizi efekt "stratifikace".
> Vysledek je, ze v celem zasobniku mate stejne teplou vodu.
> Urcite tam dejte to cidlo teploty, aby se tepla voda nevracela do
zasobniku, to by melo vyrazne redukovat ztraty.
> V nejhorsim, muzete dat cidlo na zpatecku a pomoci bulharskych konstat to
odladit.

No ja s nim ted prave nemicham. Cerpadlo je vypnute a zapnu ho jen pred
koupanim. Hned po ho zase vypinam. Teplotni cidlo v kuchyni by znamenalo
zase dalsi bezdrat... Kazdopadne se napred podivam po tom kulaku, Vymenim
zpetnou klapku a pak budu resit dal. Mimochodem puvodni spotreba v lete
byla 100-110m3 za mesic. Nemel jsem jak to zjistit, az letos na jare jsem
daval podruzny plynomer (a vzpomnel si az na podzim.... :D ). Protoze pres
dalsi usporna opatreni na snizeni spotreby v zime se zdal byt efekt
nedostatecny. Ted po zasahu to vypada cca 30m3 (opet jen za teplou vodu).

PK