Folie na celni panely nejen od Conrada

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Listopad 13 20:33:03 CET 2012

> Katovani kostu postoupilo tak, ze i rady "nafetovani" toneru acetonem
> jsou uz k nicemu ...

No, jak kde a jak pro co. Už se to tu probíralo a já jsem dával odkaz na
dva možné materiály, ze kterých je pojivo toneru.

Pokud si dobře vzpomínám, jeden je PS, tam nafetování funguje, druhý je
PE/PP, tam logicky nefunguje.

Samozřejmě je nutno testovat. Nejlépe tak, že si na zkoumané tiskárně
něco vytisknu na kus PES/PET fólie a zkusím to příslušným fetem rozpustit.

Pokud to půjde snadno, tak mám vyhráno.

---
Jirka