MPPT regulator Re: Solarni nabijecka

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Listopad 12 11:05:37 CET 2012

Vcera jsem spachal stylem vrabci hnizdo ten menic
http://www.cncnet.info/galery/mppt.gif

Zatim jen rizeny rucne z PIC12F683 potenciometrem - tlacil jsem do toho
zatim jen PWM 5kHz - pri napeti na vstupu 20V, na vystupu 13V a proud 1A
my vychazela ucinnost skoro 95%. Coz by asi i odpovidalo tomu, ze
vsechno bylo bez jakehokoliv chlazeni totalne ledovy.
Pouzil jsem nejakou indukcnost z rozebrane UPS (podle vahy to asi
opravdu nebyl ferit) a z tehoz i nejakou hypersuper diodu s malym ubytkem.

Takze asi to takto bude pouzitelne - ted uz to jen nejak sikovne
navrhnout na DPS pro vyssi vykony.

Radek Vicek