Osciloskopy OWON - zkusenosti?

Neděle Listopad 11 16:45:57 CET 2012

Mám Hantek taky s dost velkou pamětí (snad 1M?) - no není to abych jí
používal trvale, je to pak strašně líné. Ale když potřebuju, mám jí tam.
Občas se hodí. Ten peak detect mám i u stařičkého Teku 2230 (ještě
kombinace analog 100MHz + digitál 10Ms/s) a na co stačí, používám ho
radši než ten Hantek a nejlép kreslí v analogovém režimu. Čára je tam
opravdu čára a né spousta šumu okolo. Ten Hantek sice umí omezit šířku
pásma a průměrovat z víc přeběhů, ale na analog to nemá :-)
Anděl