Osciloskopy OWON - zkusenosti?

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Listopad 11 14:32:54 CET 2012

jj, na tych 6000 bodov si treba dat pozor. Predpokladam ze hned ako sa
naplni pocet bodov na obrazovke tak sa zacne znizovat vzorkovacia
frekvencia co je niekedy velmi neprijemne. V obchode sa to bude zdat
vela, ale pri prvom merani ked budete naozaj potrebovat identifikovat
problem sa to vypomsti.
Osciloskop sice ma peak detect mod, ktory by s tym mohol pomoct ale
celkom som zapasil s jednym velkym Tekom ktory mal podobnu ficuru a
skoncilo to tak ze som si radsej zobral "normalny" osciloskop.
b.