MSP430 launchpad, prvni hratky a prvni otazky :)

Milan B. milan na bastl.sk
Neděle Listopad 11 10:41:00 CET 2012

On 11. 11. 2012 2:09, Pavel Kutina wrote:
> Diky, ten postup jsem videl, zkousel a neuspel. Fakt je, ze to bylo
> nejspis moji vinou, linker padal na nedostupnosti memory.x

Toto sa dost casto deje, ak nie je spravne definovany typ mcu
(-mmcu=...) - mal by mat nazov v rovnakom tvare ako niektory adresar v
msp430/lib/ldscripts (aj s malym/velkymi pismenami, aj ked na w je to
mozno jedno), napr. -mmcu=msp430g2553

-m-