MSP430 launchpad, prvni hratky a prvni otazky :)

Neděle Listopad 11 08:21:37 CET 2012

Me je C::B sympaticky cim dal vic, doplnovani zavorek, slov atp. funguje
podle mne skvele, na psani zdrojaku mi to vyhovuje vic, nez VS. Hlavne
je to relativne svizne. Proti Eclipse nebe a dudy. Kdyz se to jednou
nakonfiguruje, tak uz se to do dalsich projektu a na jine pocitace
prenasi bez problemu, i aplikaci staci nakopirovat, zadna instalace.
Pouzivam to ted pri vyuce a nejsou s tim zasadni problemy (ani v retezci
C::B, GDB, OpenOCD, FT2232 s ovladacem libusb)