MSP430 launchpad, prvni hratky a prvni otazky :)

Milan B. milan na bastl.sk
Sobota Listopad 10 19:54:43 CET 2012

On 10. 11. 2012 13:11, Pavel Kutina wrote:
> [...]
> "nechci") debugger, opravdu chci jen kombajn, kde mu na jedne strane
> nasypu .c a na druhe strane vypadne neco (ELF) pro vypaleni do MCU?
> Predpokladam, ze tohle cele by mela obsouzit kombinace Makefile -
> make. To vlastni flashovani uz by nejaky tool od TI mel zvladnout.
>
> Navodu pro mspgcc a Linux je dost, ale to je zjevne pro jinou skupinu
> uzivatelu, asi uz starnu, fakt potrebuju neco, kde bude rozebrane, jak
> (a hlavne proc!) to step-by-step rozbehnout.
>
> Uznavam, ze si timhle dotazem udelam dalsi kanku na sve povesti, ale

Toto ste videli?
http://www.indigresso.com/wiki/doku.php?id=opentag:tools:codeblocks_mspgcc

Myslim, ze postup ako nakonfigurovat mspgcc s CB je tam popisany.

Jedinym problemovym miestom, ktore vyzaduje profesionala (vasimi
slovami: jinou skupinu uzivatelu) je kompilacia mspdebug pre windows,
ktory (mozno) budete chciet pouzivat na napalovanie programu. Takze som
tomu venoval 45 minut zivota a krok za krokom podla navodu som ho
skompiloval. Tu ho mate: http://static.bastl.sk/rozne/MSPDEBUG.zip
    - to, co je v adresaroch DRIVER/32 alebo DRIVER/64 je treba
nakopirovat na prislusne miesta vo windows (podla toho, ci mate 32bit
alebo 64bit)
    - pribalil som tam aj kniznicu msp430.dll (V3), co nie je koser,
takze to za par hodin vymazem a dam tam verziu bez nej. Ale kniznicu si
mozete legalne stiahnut a nainstalovat od TI:
http://processors.wiki.ti.com/index.php/MSP_Debug_Stack#DLL_Developers_Package
    - spustite to ako "mspdebug tilib" - snad to ten launchpad najde
(pokial su vsetky drivery nainstalovane). Mne to UIF naslo a  bolo
chotne komunikovat.

-m-