MSP430 launchpad, prvni hratky a prvni otazky :)

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Sobota Listopad 10 19:49:28 CET 2012

TI GTC kompilátor, který dle TI stánek překládá i platformu MSP430 je
spřátelený se syntaxí GCC (nemumí to co GCC, tak mu něco chybí), takže
pokud bude chtít nahradit TI kompilátor GCC, tak mělo stačit nahradit
proměnou CC v makefile z <cesta/cc430> (asi) na
<jiná/cesta/k/>gcc nebo síše mspgcc (také neznám).

Startovní Makefile vygeneruje CCS a pak lze pracovat zcela nezávisle na
CCS. Tedy pokud dostane program do procesoru, případně rozběhá externě
debugger. S tím bohužel nepomohu, pracoval jsem v Hitexem a Lautrebachem
a ta smutná parodie na debugger, se kterou dělám nyní ARMy, ještě
nedošla mého poznání. Ale zase za tu cenu je to, hmm, docela ujde.

ced