Ako opravit flexo vidlicu?

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pátek Listopad 9 07:57:32 CET 2012

Neco podobneho je pozadavek normy na typove zkouseny
rozvadec/rozvodnici pokud je pristupny laikum. Ja tento pozadavek ve
svem RD ignoruji, protoze jej v nasem pripade povazuji za zbytecny,
kupodivu jej ignoruje i muj revizak. Ano mohl bych sestrojit dva
identicke rozvadece a jeden poslat do zkusebny, zaplatim silene penize
(nejen za zniceny rozvadec) a budu mit ve vysledku kus papiru. Ale
proc bych to delal, kdyz mam zjisteno ze i plne osazena rozvodnice
vyhovi nezadoucimu otepleni. A vubec posledni dobou odmitam utracet za
nesmyslne a nekvalitni veci.
Karel