Ako opravit flexo vidlicu?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Listopad 9 07:27:29 CET 2012

Asi bych si mel udelat carku do kalendare, protoze to je letos poprve, co s
Vami vicemene souhlasim. Jo aha... Vy jste to myslel ironicky... no tak to
je trochu problem, ja ovce nikdy nechoval a jejich mentalitu tak uplne
nechapu :)

Ano, dodrzovani nekterych predpisu muze byt zdravi skodlive, nekdy je docela
dobre zapojit hlavu a odfiltrovat, proc a k cemu dany predpis vznikl
(predstavte si tu hruzu - napriklad dodnes nemam prezuto na zimni gumy! Ano,
jsem potencialni vrah deti a kocarku s maminkami nebo jak to je :) Ale proc
bych si mel jen kvuli predpisu pri deseti stupnich odrbavat gumy, ktere jsou
lepsi pouze (jen a pouze!) v okamziku, kdy lezi na zemi snih, to fakt nevim.

A k tematu predpisu:

Mam kamarada z detstvi, v dobe dospivani si koupil motorku a jezdil tak, jak
mladi motorkari jezdi - tachometr byl v podstate jen indikator toho, jestli
se podarilo vcerejsi rekord prekonat.

Jednou se priserne vyvalel a kdyz jsme to nejak rozebiral, pouzil vetu
"clovece, je to divny, ale to bylo prvni misto, kde jsem videl ctyricitku,
ktera tam  k necemu byla" (dluzno podotknout, ze on ji vic nez dvojnasobne
prekrocil a naslednou skrytou klesavou zatacku nedobrzdil).

Protoze jsme vcelku v kontaktu dodnes, nedavno na to prisla nejak rec pri
vzponinani na dobu, kdy byly stromy zelenejsi, slunicko teplejsi a voda
mokrejsi, a z nej vypadla uzasna veta "jel jsem tam, co se mi to stalo, a
predstav si, ja tam napocital sest znacek! For je, ze ale to omezeni
tamodtud zmizelo - zatacka samozrejme ne.".

Timto nechci vzpominat na "zlate casy", kdy nam bolsevik ve sve nekonecne
moudrosti narizoval kde co, a nerad bych to srovnaval s dneskem, kdy nam
(euro)bolsevik ve sve nekonecne moudrosti narizuje kde co. Jen bych rad
pripomel, ze jsou chvile, kdy "selsky rozum" muze vcelku dobre nahradit
papirovou predstavu urednika - a jsou chvile, kdy (ac je to k nevire) i ten
urednik muze mit pravdu. A ze dodrzeni ci nedodrzeni predpisu je zcela na
mem uvazeni. na me odpovednosti a na mem svedomi - jelikoz ja, narozdil od
toho urednika, odpovednost i svedomi mam.

Do jake miry je to relevantni k diskutovanemu prikladu, to si uz preberte
sam.

Pavel Kutina