Re: Konec ostrovních solárních eletráren ?

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pondělí Listopad 5 16:09:14 CET 2012

Kromě všeho jiného tento zákon fakticky prolamuje domovní svobodu(o
čemž se ostatně zmiňuje) a pořizuje databázi(každá související činnost
bude protokolována) velmi významné kvality.
Není mi ale vůbec jasné jak takový zákon může fungovat politicky, v
čase. Nějakou představu ale samozřejmě mám :-(
S pozdravem,
Miloš Dašek