RE: Konec ostrovních solárních eletráren ?

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Pondělí Listopad 5 15:47:46 CET 2012

No, jelikoz mam vodni solarni panely instalovane "Do krytiny", nikoliv
nad krytinu, tak by se me asi tykalo.

Slavek

PS: Obavam se, ze ono neohrabane spojeni bude zrejme (vyklad zakona
prislusi pouze soudu) znamenat, ze se jedna o libovolne zarizeni,
jenz je soucasti budovy.

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158