Re: Jak se navždy zbavit podomního oblbovače

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Pátek Listopad 2 14:47:43 CET 2012

vsak to vezmite, ale pytajte si za to este zaplatit ..,
predsa on chce od vas nieco, nie vy od neho... :)
m.

From: Jaroslav Kotlaba
Sent: Friday, November 02, 2012 1:04 PM
To: HW-news
Subject: Re: Re: OT: Jak se navždy zbavit podomního oblbovače

Na tohle jsem nalítnul kdysi na Mexikoplatzu.

Nějaká Slovenka (emigrantka?) na mne zavolala z qelbu (jak poznala, že jí budu rozumět - asi byla cvičená), že její firma dělá propagační akci a že mi chce věnovat zadarmo jejich pěnu do koupele, a pak ještě zadarmo nějaký xychtomaz a ještě zadarmo... rovnou mi to rovnala do tašky a na konec mi řekla, že to všechno bude zadarmo moje, když si koupím tenhle parfém. Mně bylo trapné to zase všechno vytahovat z tašky, říkal jsem si - budou vánoce, třeba se to hodí Ježíškovi.

Asi před rokem mne to potkalo v TESCU. Ale to už jsem byl cvičený a když ta paní začala, že to bude zadarmo, odpověděl jsem,že jsem se zrovna vydal ze všech peněz, ochotně mne informovala, že si mohu vybrat z bankomatu (na co, když to mělo být zadarmo :-D ale neuspěla. Pak mi někdo jménem firmy vnucoval na parkovïšti zadarmo hodinky, dal mi je do kufru auta. Když jsem pochopil wo co go a strčil jsem mu je zpátky, tak odešel a pokřikoval, abych mu... , odpověděl jsem "Nápodobně".

Co sběratelé příspěvků, ale už dvakrát jsem zažil nějaké podivíny, jak
se mi snažili něco dát. Nepodařilo se mi přijít na způsob toho
podvodu, nemáte s tím někdo zkušenosti?

Někde na parkovišti hypermarketu ke mě přišel chlápek a že mi dá
holící strojek. Zadarmo. Já jsem žádný holící strojek nechtěl, nicméně
on z tašky vytáhl krabičku s holícím strojkem (jako originál) a začal
mi ji vnucovat. Pak mi ji debil hodil do kufru, musel jsem na ni
sáhnout a vrátit mu ji hodně nasraně, aby vypadl. Komplic nikde nebyl,
sledoval jsem všechno pořádně, nic mi neukradl, nic nechtěl. Jestli
chtěl moje otisky prstů nebo co, nevím do dneška. Pak zmizel mezi
auty.

=