Re: OT: Jak se navždy zbavit podomního oblbovače

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Listopad 2 13:30:16 CET 2012

 2.11.2012, 13:20:14

Presne tohle se mi stalo taky, u nas pred nejakym bauxxx.
Normalne takovim individuim vubec nedavam sanci, ale zrovna jsem tam
na nekoho cekal, tak jsem jej nechal at se predvede.
Spousta kecu o reklamni kampani, uvadeni nove rady produktu na trh a
vzorcich zdarma, atd.
Tu posledni flasticku, za nekolik kKc jsem si samozrejme nekoupil
Od te doby se tesim, ze se mi to stane znova, abych dotycneho v
polovine tyatru zastavil, znovu se jej zeptal, zda opravdu jde o vzorky
zdarma, a pote mu slusne podekoval, popral jeho firme mnoho uspechu pri
oslovovani novych zakazniku a s pulkou tasky vzorku zdarma odesel.
Bohuzel, podruhe jsem na tento zpusob prodeje uz nenarazil.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz