HP Laser Jet 5L

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Pátek Listopad 2 14:46:06 CET 2012

Měl jsem podobný problém u HP LJ6.  Bylo potřeba rozebrat laserovou
jednotku a vyčistit v ní zrcátka na rotačním
elementu.co rozmítá laserový parsek. . Byla pokrytá nějakou vrstvou
jako zachlého oleje.
Dělal jsem to ( rozebíral ) podle servisního návodu, co jsem našel na webu,
nebylo to tak hrozné, jak to ze začátku vypadá.