OT - Vyber zakladni desky pro PC

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 1 13:22:50 CET 2012

Atomy na bezne pouziti staci, ale grafika je mizerie. Budete proste
nekdy cekat. Ani nevim jak D525 zvlada HD video nebo narocny flash.
Ja bych tedy sel spise do tohoto:
nejlevnejsi procesor ale grafika rozumna
http://www.alza.cz/amd-trinity-a4-5300-d357412.htm
+ deska, PATA bude asi problem
http://www.alza.cz/zakladni-desky-pro-procesory-amd-se-socketem-fm2/18854217.htm#f&pg=1&pn=1&po=1
Zase je to to nejnovejsi s perspektivou na rozsireni.

Martin Hanek