OT - Vyber zakladni desky pro PC

Čtvrtek Listopad 1 13:16:37 CET 2012

Atom je do pevneho pocitace nahouby, vykon nic moc...
Ja nedavno koupil desku pro Intel a procesor dvoujadro pentium na socket
1155, dohromady asi za 3000Kc i s pameti 8GB a spokojenost, ma to i
slusnou grafiku primo na procesoru, Intel myslim v aktualnich verzich
min zere. Chce to myslim nejaky rozumny stred, aby to bylo za slusne
penize a vykonove chvili stacilo...