[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Čtvrtek Květen 31 18:22:07 CEST 2012

A proc vlastne CT (a dalsi TV spolecnosti) nemuze poslat tyhle xxxlinky
kam si zaslouzi a neuzavre dohodu primo s majitelem druzice? Netusim,
jak to funguje ale druzici s prislusenstvim ma urcite nejaka zahranicni
spolecnost a tyhle spolecnosti to jen preprodavaji a masti si kapsu.
Stejne to kazdou chvili preladujou i tak takze to nikoho neprekvapi.
A tu kartu bych si za rozumny peniz klidne koupil, kdyz to bude
jednorazove (stejne by uz mohli spis zavest volitelnou sluzbu, kdy by si
z jejich serveru satelit tahal data pro zaplacene kanaly...)
Ale stejne uz mam satelit jen na prehravani a jako FTP server, co to
naposledy preladili tak uz jsem to ani neladil a v budoucnosti asi
vyhodim TV uplne ;-)