[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Snehulak snehulak na gmail.com
Čtvrtek Květen 31 18:10:35 CEST 2012

Jde o to , ze je to svinarna , protoze v reklamach a ve vsude mozne
proklamovali neco zadarmo, gratis atd... a ted kdyz to ma dost uzivatelu to
zpoplatnili .
Ted jde o to , ze vetsina lidi u nich zustane, protoze tech par kacek(a az
se bude zdrazovat za rok dva tri na stovku apod.) to uz si nikdo pamatovat
nebude a zase si priplati. Vzdyt jsme cesi , vetsina lidi nadava na
bankovni poplatky a stejne jsou u sporky , na mobilni operatory a stejne je
plati . Proste jinde jsou lidi zvykli se vic branit takze si to tam firmy
nedovoli a proto jsme zumpa zapadni evropy i treba v jidle.

snehulak