RE: [OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Čtvrtek Květen 31 17:20:15 CEST 2012

UPC i Digi jsou placene televize to neni to same jako Skylink. UPC i DIGI si sve prenosove kapacity plati sami a dale je prodavaji,naproti tomu to co prenasi (volne) Skylink/cslink plati provozovatele techto "volnych" TV, tedy v pripade CT si vysilani plati CT (konsesionari) a to prave proto aby mohli sve vysilani prijimat "volne".

Zadny jiny takovy provozovatel tu neni, proto jde o monopol.

Mimochodem CT, ale i treba Prima prenasi na radu pozemnich vysilacu signal prave pres satelit prostresnictvi Skylink/CSLink. Radiokomunikace jsou povazovany za strategickou spolecnost a nelze ji bez dohledu statu prodat zpoplatnit atd.
Zijeme ve state s nejvetsim poctem policajtu v EU, presto zijeme ve state , jehoz kompletni nadzvukove letectvo vyradite tim ze poskodite pristavaci drahu v Caslavi a jak pozmeni tak satelitni vysilani vyradite tak, ze si koupite Skylink CSlink a udelate z nich treba pekarnu :-).
Podotykam ani CT,ktera CSlinku palti stovky mega o tomto kroku nemela ani tuseni!!!!

Jirka