[OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!

Čestmír Dobosz dobosz na gesgroup.cz
Čtvrtek Květen 31 16:54:31 CEST 2012

Bohuzel nejsou jedini , ještě je tu  UPC a Digi. SKY i CS mají cca 2mil vydanych karet. Antimonopol muze namitat az od 90% ovladnuti trhu.
( UPC take plati dane v Lucembursku)

CD

Naprosto nechapu jak mohl antimonopolni urad dovolit, aby dva v podstate jedini  poskytovatele SAT vyslani byli koupeny jednou firmou a to ze dvou duvodu.
1. Vznikl tim monopol a to je nepripustne.

Jirka

> Od: Martin Hanek <martin.hanek na centrum.cz>
> Předmět: Re: [OT] CSlink a Skylink chteji zpoplatnit i zakladni nabidku!!!
> Datum: 31.5.2012 15:53:31
> No on to asi nema ze sve hlavy, maji taky svych pravniku dost. Kdyz
> Vas jeho nazor nezajima, tak Vaas nejspis odpoji a pak je muzete zalovat.
> Ja netvrdim, ze se nechovaji sproste a neoklamali zakazniky, ale
> vytahnete jejich vseobecne podminky z doby kdy jste si kartu koupil a
> prectete si je detailne. Ona tam mozna bude nejaka veticka, ze to
> navzdy nebude.
> [...]

Informace obsažené v tomto e-mailu jsou určeny výlučně pro potřeby jeho
adresáta. Text nebo přílohy mohou obsahovat důvěrné informace nebo informace
považované společností za obchodní tajemství. Pokud Vám tento e-mail byl
doručen omylem, informujte prosím odesílatele a e-mail včetně příloh vymažte
ze svého počítače.

The information contained within this e-mail is intended only for the person
to which it is addressed. The text or attachments may contain confidential
information or information considered a trade secret. If you receive this
e-mail by mistake, inform the sender of the mistaken delivery and delete the
e-mail, including all attachments, from your computer.