[OT] S7-200 PC access

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Úterý Květen 29 12:45:49 CEST 2012

Stringy jsou v S7-200 a S7-300 impleemntovany ruzne.

S7-200 - Prvni byte je delka (skutecna), pak nasleduji znaky (ASCII
kodovani)
S7-300 - Prvni byte max delka, druhy byte skutecny delka

S7-1200 je shodna s S7-300.

Nicmene se velmi casto mistro stringu pouziva pole charu, tj. znaky bez
uvodni informace o delce, do konce se doplnuje
znakem mezera ($20).

V zadnem pripade neni vhodne si vymenovat data pres M memory (urcena pro
interni flagu PLC programu), nicmene to lze.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158