[OT] S7-200 PC access

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Pátek Květen 25 21:43:09 CEST 2012

Ano, jak jsem psal, zalezi na Rack a Slot clienta i serveru, pak to funguje.

U libodave je to treba zmenit ve zdrojaku a prekompilovat.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158